Shop Mobile More Submit  Join Login

Comments


:iconhyue-lala:
Hyue-lala Featured By Owner Jan 30, 2016  New Deviant
Ahhhhh, paradise jyushimatsu emoticon cuz there isnt any omg 
Reply
:iconduecopycat009:
DueCopyCat009 Featured By Owner Jan 29, 2016
Can you make M!Philippines just like what you did with F!Mexico and F!Brunei? Cause I'm planning to make a Love Triangle Edit about them...Dont worry, I'll credit you if ever I post it ^_*
Reply
:iconwindinwinter167:
windinwinter167 Featured By Owner Jan 6, 2016  New Deviant
your drawings are very nice and cute
Reply
:iconpyoki:
Pyoki Featured By Owner Nov 14, 2015  Student Artist
Dear Temi-San,



I like you. :iconpatrickiloveyouplz:

Love, Pyoki. 
Reply
:icontemiji:
temiji Featured By Owner Nov 14, 2015
Pyon-san whatcha doin in my folders--? :iconmagi115plz:

I guess I kinda like you too-?
Reply
:iconpyoki:
Pyoki Featured By Owner Nov 14, 2015  Student Artist
Where ever Temi-San goes, Pyon will bees there. 

:iconpatrickiloveyouplz: Not that I'm a stalker fan or anything. 

G-Gasp! T-Temi-san, was that a confession?! 
Reply
:icontemiji:
temiji Featured By Owner Edited Nov 15, 2015
A-alright that is a very reassuring statement pyon-san~ well i dun really mind seeing you everywhere :iconmagi103plz:

okay okay~//pats
I think you confessed to me first so i kinda answered---?:iconpapmingplz:
Reply
:iconpyoki:
Pyoki Featured By Owner Nov 15, 2015  Student Artist
LOL RELLY? :icondererplz: Wow that's such an honor srsly Temi-san  :icondesiremeplz: 



o did I? :icondatpeelingplz: Thanks for answering my prayers then, it made me feel... happi
Reply
:icontemiji:
temiji Featured By Owner Nov 15, 2015
it's nothin :icondojimathumbsupplz: I'm bored anyways seems like nobody wanna talk to me I think am scaring people :iconlazycryplz:

welp anyways~ yer welcome welcome~ :iconadachimurdersplz:
Reply
:iconpyoki:
Pyoki Featured By Owner Nov 17, 2015  Student Artist
they r scared of talking to a jesus because u mite take them to heaven

i personally dun mind


like i sed earlier


TAKE MI JESUS :iconggrinplz: //shot
Reply
Add a Comment: